Wednesday, October 7, 2009

fish from the sea!


This picture here is fish captured by my swimming teacher uncle Albert.
He is a very good swimmer. It is so cool he can go scuba diving. he said maybe one day I can go scuba diving too. But, if I want to learn to scuba dive I really have to train really hard. Oh ya about the fish. It was totaly delicious.

2 comments:

  1. Hello all,

    We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free!

    (Click on the 'Tutorial' button if you're not sure how to do it)

    Join now: Malaysian Blogger [Blogger's Meeting Point]

    Malaysia Boleh!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.... pada hari ini telah lahir sebuah laman blog dengan Idea konsep baru dengan menggunakan kartun dalam menterjemah isu-isu semasa. Kata orang sebuah lukisan lebih baik dari seribu perkataan,walau bagimanapun kartun-kartun yang saya dihasilkan tidaklah terlalu berat untuk difahami dan lebih kepada hidangan ringan melepaskan tension dari pada terlalu serius memikirkan keadaan politik sekarang. Saya cuba untuk tidak terlalu pre-judis terhadap mana-mana pihak dengan mengambil isu-isu dari sumber arus perdana digarap secara sinis dan tidak melampau supaya dapat diterima oleh semua pihak. Saya harapkan sedikit senyuman keceriaan dari semua yang menatap karya saya yang tidak seberapa ini. Segala komen dan Idea untuk pembangunan blog ini amatlah dialu-alukan juga sumbangan kartunis lain yang berminat untuk menyumbang. dan terus memeriahkan dunia bloggers dengan kepelbagaian idea dan sumber salam sayang dari Mohon kalau dapat masukkan dalam senarai blog terpilih bersama kita meriahkan dia blog

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Advert

NANG THIS POST, NANG THIS POST, NANG THIS POST